24 Haziran 2008 Salı

Beyoğlunda Gece

Çok fena sardık bu aralar.. Kavurucu sıcakta.. Akşamları Euro- 2008 olmadığı boş vakitlerde, bloga yazmaya üşendiğimiz anlarda, balkonda öyle kendi halimizde, eş dostla kırarken iki lafın belini, tekel birasıyla az tuzlu fıstıkla vs vs vs ile işte, fena gidiyor bu şarkı.. Dönüp duruyor Winamp'ta.. Ata demirer' in exit adlı max single'ında '' Beyoğlunda Gece'' isimli parça.. Kah Zeki Müren havasında, Kah Hicaz Taksim , Kah uzun hava kıvamında kah sanat müziği ayarında.. Ata'nın sesinin güzelliğini bilmeyen yok zaten ama sözler esas mesele.. Sözler fena.. Çok fena..


beyoglu'nda gece , sokaklar bilmece...
beyoglu'nda gece , kumar olur hayat vazgeçmez oynarsın....
kalbini koy masaya , belki kazanırsın..
beyoglu'nda gece...

beyoglu'nda gece sokaklar bilmece
beyoglu'nda gece her gece..
simitçi rolündeki polis mi?
kebapçıda soyulan kız turist mi?
ne kadar da benziyor bu kız sana
senin için giriyorum beyoğlu kumarına

nevizade'ye baktım birahane olmuş
iki garip öğrenci aşktan yamulmuş...
ayaklarım botun içinde donuyor...
gözlerim masalarda seni arıyor...

kumar olur hayat
vazgeçmez oynarsın
kalbini koy masaya belki kazanırsın...
beyoglu'nda gece..
her gece her gece...
beyoglu'nda gece...
sokaklar bilmece...

beyoglu'nda gece her gece her gece
beyoglu'nda gece sokaklar bilmece...

istiklal'den sıyrılıp barlara vuruyorum
barlar bana vuruyor kafayı buluyorum
herkes ne çok yabancı ne çok yakın
tekilayı shot'layan şu kıza bir bakın

erkek aslan gibi bir dişi aradım
bulduğum kız erkek çıktı saldırmadan uzadım
sabah oldu artık dükan kapandı
bu gece de kaybettim beyoğlu kumarını...

Hiç yorum yok: