2 Mart 2008 Pazar

İtalyan ve İspanyol İşi



Güzel filmdi İtalian Job.. ama konumuz bu değil..El emeği göz nuru sergi karşısında italyan işi diyebildim sadece.. Vincenzo Varios isimli taraftar, net üzerinde material ultra colection bloguna, ultras fanzin serilerini sıralamış..Bu bir kısmı diyor.. Ben sayamadım, bakamadım.. ne zaman memleket taraftar camiası olarak şu yazı - çizi işlerinde bu adamlara imrenmeden bakacağız diye hayıflanmadan edemedim.. dedim ya moralim bozuldu bakamadım gerisine.. ya bu italyan calcio ve ispanyol la liga hastalarının vakitleri çok bol yada paraları.. her takımın , her grubun, otonom veya organize her oluşumun kendine ait fanzini olur mu? be kardeşim diye sorasım geldi.. memleket dahilinde blog furyasının içerik panellerinin yüzde doksandokuzu italyanca yürüyor.. Gereği yok ama.. Kendi içeriğimizi üretip sayıyı ve çeşitlendirmeyi çoğaltsak fena olmaz mı? .. ey tr coğrafyasında futbol yazıp çizen ahali.. biraz gayret diyorum.. zaman ve bünyede gayret bulamayan basit bir futbol dilencisi olarak..Belkide oralarda mesela İspanya'da Real Murcia veya Levante gibi takımların nicelik olarak ufacık taraftar kitleleri bile kendi fanzinlerini çıkarırken bizim buralardaki sessizliğin nedeni bir penolepe cruz ne bileyim bir monica bellucci sahibi olmamamızdan kaynaklanmaktadır.. ne bileyim sabah sabah seda sayanı gören türk taraftar camiası, üretim aşamasında elini eteğini çekiveriyordur düşünce aleminden.. veya forumlar üzerinde klavyelerle sanal alem içinden fiberoptik kablolarla gider vermek gider almak daha keyifli geliyordur kitlelere, üretmek zor iş vesselam ..

Hiç yorum yok: