20 Mart 2008 Perşembe

Amores Perros

birbirleriyle hiçbir bağlantıları olmayan üç ayrı insanın; octavio, valeria ve el chivo'nun yollarını kesiştiren kaza ile değişen hayatları.. Katıksız bir latin meksika tokadı..Tekila kadar sert bir filmdi.. "çünkü bizler aslında kaybettiklerimiziz'' repliği ansızın geri teper ve umulmadık anlarda düşüp durur akla.. Böyle aniden hatırlanan bir filmdir Amores Perros.. Gecenin bu vakti bloga giriş yaptırır bünyeye.. Oturdum yeniden izledim ; el chivo'nun kopeklerine üzüldum yine , her öykünün iki yüzü vardır bu filmde; birincisi, diğer insanların da şahit olduğu insanın stage storysi, ikincisi ise sadece kişinin bir başına yaşadığı ve içinde patlayan öyküsü. ''Aşk örgütlenmektir bir düşünün abiler '' demiş vakt zamanında büyük usta Ece Ayhan , Aşk köpekleşmektir bir düşünün abiler der bize Amores Perros.. Velhasıl bu film ; rahatsız edicidir çünkü hayatın ta kendisini anlatır. Rahatsız edici tüm filmler unutulmaz filmlerdir.. Tüm unutulmazlar gibi soundtrack alemleri içinde dinledikçe filmin replay edilmesine neden olan bir latin müziği külliyatını beraberinde getirmiştir bizlere.. juliet venegas - amores perros nacha pop - lucha de gigantes control machete - de perros amores celia cruz - la vida es un carnaval gibi parçaları dinledikçe tekrar tekrar tekila içesi gelir insanın.. yönetmen Alejandro González Iñárritu amores perros ile ''ben yaptım oldu'' dememiş , başarısını 21 Grams ile sürdürüp ''ben kalıcı bir sinemanının'' peşindeyim mesajını vermiştir bizlere.. Vakit bulunca hal derman olunca onada değiniriz vesselam..

Hiç yorum yok: