16 Mart 2008 Pazar

Broadcast Yourself Offline


ANKARA 1. SULH CEZA MAHKEMESİ, 12/03/2008 tarih ve 2008/251 nolu kararı gereği bu siteye erişim TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI'nca engellenmiştir.
Access to this web site is banned by "TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI" according to the order of: ANKARA 1. SULH CEZA MAHKEMESİ, 12/03/2008 of 2008/251.

cumadan beri böyle yazıyor dünyanın en büyük video sitesine girmek isteyince..firefox ayarı değiştirip , dns vs uğraşacak dermanımda yok yinede bir deneyim dedim eski yasaklardan tecrübeli olarak ama yok ip olayından toptan kapamışlar deniyor bu defa.. fazlada kurcalamadım bu Aziz Nesin'lik traji komediyi.. 1. değil zaten, bu her ay youtube sansürleniyor memleket dahilinde.. Memleket haricinde pek absürd buluyor bu durumu doğal seleksiyon yoluyla bizim çeşitli iletişim ağlarından lak lak edip iki lafın belini kırdığımız ecnebi arkadaşlar.. haklılar elbet.. Evde bir pazar günü ; nescafe ve sigara keyfimle iki george best golü, bi kaç gogol bordello live performance video bi kaçta ıvır zıvır bakıp yorucu haftaya başlamadan önce video izleyecektim oysaki.. Bu defa neden çektiler fişini youtube'nin bilemem. Artık ilgilenmiyorumda.. birileri bizim için , bizim en basit ve en temel özgürlük alanlarımız için misal işte evimde keyif yapmak biraz kafa dağıtmak için kullandığım internetim için bile karar verebiliyor nasıl olsa yaşadığımız coğrafyada.. Sorgulasan ne olur bunu? 5000 paragraf yazsam bile kapatıyor adam kafasına göre internetin şalterini.. Google , yahoo, msn erişimi falanda yasaklansın bence yurdumuzda.. Mazallah genç nesillerin beyni yıkanır falan fişmekan.. yada şunun toptan fişini çekin be abiler ablalar.. ne gereği var bu çağda internetin ? youtubenin falan.. yani ben kahve içmek , iki güzel maç görüntüsü izlemek , bi kaç şarkı dinlemek vs ama hayat garip işte.. yani ben .. vapurlar falan...

Hiç yorum yok: