6 Mayıs 2008 Salı

Tabutta Rövaşata

Mahsun Süpertitiz.. sen , ben , biz , siz , onlar , belkide hepimiz.. ''mahsun beni taksime götür'', babazula ve niceleri.. yarmış film yarmış müzikler adamı duvara vurur.hisar insanlarının yastık altı filmi.süleyman demirele gelen tavuskuşunun kanını rumelihisarının taşlarına dökerken mongol bekçinin saldırısına uğrayan mahsun fantastik bir film kahramanı değil elbette reklamlardan önce ilgiyle dinlediğimiz binlerce tutunamayandan biri..ve ardından:yerim seni sosis! yaşandan looser olan gençliğe karşı gerçekten tutunamamanın anlamını mottolaştıran filmdir bu , Ahmet Uğurlu'nun inanılmaz performansıyla.. Reis rolünde Tuncel Kurtiz ustada döktürür tabi.. "arkadaşlar iyidir!". gerçekten iyidir. o günlerin bana kazandırdığı insanlarla, arkama baktığımda kah güldüğüm kah üzüldüğüm; ama iyi ki yaşamışım dediğim anılarla devam ediyorum. sonra bu filmi seyrediyorum. belki kendimi karakterlein yerine koymuyorum, ama kendimi o eşsiz rumelinin tam ortasına koyuyorumve izlemeye devam ediyorum,bu film hiç bitmesin istiyorum...''Bir kutuda doğdu sarı ve bir kutuda gömdüler onu.. üzerine sek rakı, samsun cigarası ve şarap dökerek uğurladılar ebediyete..''

Hiç yorum yok: